Dacă te învârți în lumea afacerilor, cu siguranță ai auzit cel puțin o dată în ultima săptămână cuvintele branding sau brand.
Este alcătuit din mai multe elemente de la experiența utilizatorului până la misiunea companiei.
Brandingul însumează toate caracteristicile ce dau personalitate business-ului tău și te ajută să clarifici mesajul pe care îl transmiți către audiența ta (potențialii clienți). Astfel ei vor înțelege misiunea ta și vor lua parte la ea ducându-ți afacerea la nivelul următor.
Când vorbim despre procesul de branding, e necesar să avem în vedere două elemente:
Mesajul pe care îl transmite business-ul tău e necesar să fie simplu (clientul să nu consume prea mulți neuroni pentru a îl înțelege), clar (să spună exact cum îl poți ajuta pe client) și să reflecte valorile business-ului tău.
Partea vizuală îmbracă mesajul pe care business-ul tău îl transmite și de aceea e necesar să fie în conformitate cu acesta și să fie unitar și constant în timp. Stabilește de la început culorile de brand, fonturile folosite, tipul de imagini, cât și stilul în care creezi vizualul.
Într-o eră a vitezei, în care oamenii își pierd atenția din ce în ce mai repede și nu au răbdare să înțeleagă în profunzime valorile business-ului tău, e nevoie ca lucrurile să fie păstrate cât de simplu cu putință.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Obține un APEL GRATUIT de consultanță