Pe lângă faptul că acesta își propune să capteze atenția, are ca scop creșterea vizibilității, dar și creșterea încrederii oamenilor în brand.
Putem face content marketing prin:
„Mai citește cineva articole pe blog în anul 2022?” – probabil că ți-ai pus cel puțin o dată această întrebare.
Cu siguranță în ziua de astăzi nu mai sunt atât de multe persoane care citesc articole pe blog. Însă cei care citesc sunt persoane care sunt cu adevărat interesate de subiect. Asta înseamnă că te afli (sau te vei afla) pe lista lor atunci când optează pentru un produs sau un serviciu.
Cum ar trebui să fie un articol pentru a capta atenția?
– Să ofere informații relevante despre un anumit subiect;
– Să folosească un limbaj ce poate fi ușor de înțeles;
– Să ofere informații veridice;
Un alt aspect de care ar trebui să ții cont atunci când decizi să ai un blog este optimizarea SEO. Aceasta ajută ca articolul tău să ajungă în topul căutărilor pe Google.
Practic, respecți niște reguli pentru a îndeplini regulile SEO. Ca de exemplu: articolul tău ar trebui să aibă legături externe și interne, articolul tău ar trebui să aibă cel puțin 300 de cuvinte, să folosească o frază cheie.
Într-adevăr optimizarea SEO necesită timp și experiență, însă rezultatele merită efortul.
Și pentru că fiecare aspect contează atunci când îți crești afacerea, îți venim în ajutor și cu acest aspect. Tu ești eroul, noi te ajutăm să zbori mai repede și mai sus!
Newsletterul sau buletinul informativ dacă ar trebui să traducem mot a mot, reprezintă un e-mail pe care îl trimiți cu recurență clienților sau potențialilor tăi clienți.
Cuvântul magic este prezență. Oamenii au nevoie să afle în permanență vești de la tine pentru a rămâne în mintea lor.
Acesta poate conține informații referitoare la cele mai noi produse, la o campanie de reduceri sau pur și simplu niște idei ce aduc valoare oamenilor (cum să aibă grijă de produs, curiozități despre brandul tău etc.).
Scopul newsletterului este unul multiplu. Pe lângă faptul că te ajută să câștigi și mai mult încrederea oamenilor, iar aceștia să fie în permanență în contact cu tine, ai și varianta de a vinde direct prin email.
Cu toate astea, înainte de a trimite acest email ai nevoie de o bază de date, persoane care să fie de acord să îți ofere adresa lor de e-mail.
Ce poți face în acest sens?
Cu cât baza ta de date este mai mare, cu atât mai multe persoane vor fi apropiate de brandul tău.
Te putem ajuta atât cu partea de construire a unei baze de date, cât și cu structurarea, scrierea și trimiterea unui newsletter care să reflecte în totalitate imaginea brandului, dar care să îți aducă și rezultate.
Landing Page-ul reprezintă pagina de prezentare a unui produs sau a unui serviciu de-ale tău.
Această pagină te ajută „să vinzi”. Prin vânzare ne referim atât la acțiunea propriu-zisă de a vinde, dar și la partea de materiale gratuite (când oamenii se înscriu la un webinar, descarcă un material gratuit etc.).
Prin intermediul acestei pagini, potențialii clienții ar trebui:
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Obține un APEL GRATUIT de consultanță
Obține 10 000 lei pentru afacerea ta