Pe lângă faptul că acesta își propune să capteze atenția, are ca scop creșterea vizibilității în online, dar și creșterea încrederii oamenilor în brandul tău.
Putem face content marketing prin:
„Mai citește cineva articole pe blog în prezent?” probabil că ți-ai pus cel puțin o dată această întrebare.
Chiar dacă numărul cititorilor s-a redus, cei care îți citesc blogul sunt persoane cu adevărat interesate de subiect. Iar acești cititori pot deveni clienți fideli ai produselor sau serviciilor tale.
Un alt aspect de care ar trebui să ții cont atunci când decizi să ai un blog este optimizarea SEO. Aceasta ajută ca articolul tău să ajungă în topul căutărilor pe Google.
Practic, respecți niște reguli pentru a îndeplini regulile SEO. Ca de exemplu: articolul tău ar trebui să aibă legături externe și interne, articolul tău ar trebui să aibă cel puțin 300 de cuvinte, să folosească o frază cheie.
Într-adevăr, optimizarea SEO necesită timp și experiență, însă rezultatele merită efortul.
Și pentru că fiecare aspect contează atunci când îți crești afacerea, îți venim în ajutor și cu acest aspect. Tu ești eroul, noi te ajutăm să zbori mai repede și mai sus!
Poate fi un instrument puternic în marketing digital, dacă știm cum să îl includem în strategia noastră.
Newsletterul reprezintă un e-mail pe care îl trimiți cu recurență clienților sau potențialilor tăi clienți.
Cuvântul magic este prezență. Oamenii au nevoie să afle în permanență vești de la brandul tău pentru a rămâne în mintea lor.
Newsletterul poate conține informații referitoare la cele mai noi produse, la o campanie de reduceri sau pur și simplu niște idei ce aduc valoare oamenilor (cum să aibă grijă de produs, curiozități despre brandul tău etc.).
Scopul newsletterului este unul multiplu. Pe lângă faptul că te ajută să câștigi și mai mult încrederea oamenilor, iar aceștia să fie în permanență în contact cu tine, ai și varianta de a vinde direct prin email.
Cu toate astea, înainte de a trimite acest email ai nevoie de o bază de date, persoane care să fie de acord să îți ofere adresa lor de e-mail.
Poți oferi puncte de fidelitate la următoarea comandă celor care aleg să se aboneze
Te putem ajuta atât cu partea de construire a unei baze de date, cât și cu structurarea, scrierea și trimiterea unui newsletter care să reflecte în totalitate imaginea brandului, dar care să îți aducă și rezultate.
Locul unde pot avea loc conversiile tale online.
Această pagină te ajută „să vinzi”. Prin vânzare ne referim atât la acțiunea propriu-zisă de a vinde, dar și la acțiunile ce nu implică vânzare directă, ci poate înscrierea la un curs online sau descărcarea unui material gratuit.
Spune-ți povestea printr-un video!
Suntem aici să te ajutăm cu:
* Dacă ești din București, ședințele de filmare se realizează chiar la locația afacerii tale.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Obține un APEL GRATUIT de consultanță
Obține 10 000 lei pentru afacerea ta