Uneori când vine vorba de idei de postări pentru afacerea ta, imaginația nu vrea să se arate. Articolul acesta este pentru acele momente în care nu mai știi ce să postezi.
Ce îți sugerez e ca în momentele în care te simți inspirat să folosești acea inspirație și pentru mai târziu. Ia-ți jumătate de oră și scrie într-un Word toate ideile care îți vin în minte. Îți vor fi utile.
10 idei de postări pentru afacerea ta (de tip magazin)
Includem în această categorie afacerile care vând produse de orice fel (handmade, haine și alte accesorii, jucării, etc)
- Cum avem grijă de produse (cum le curățăm, îngrijim)
- 3 lucruri pe care ar trebui să le știi despre produsele X
- Povestea din spatele afacerii – cum a început afacerea
- Recomandare de produs pentru diferite situații (ex. Cum alegi perechea de cercei potrivită pentru o cină în oraș; Cum aleg jucăria potrivită pentru un copil de 3 ani) – postările prin care tu le sugerezi potențialilor clienți un produs sunt și cele care atrag cel mai mult atenția. Și asta pentru că îi fac pe oameni să se simtă speciali.
- Top cele mai îndrăgite 3 produse din luna ianuarie
- Feedback-uri de la clienți – o postare care cel mai probabil nu va strânge foarte multe likeuri, însă va crește considerabil încrederea potențialilor clienți în afacerea ta.
- Storytime – nu te feri să împărtășești cu oamenii din comunitatea ta o poveste. Poate le spui un moment care ți-a adus o mare bucurie sau poate un moment în care ai simțit că lucrurile nu merg într-o direcție bună. Vulnerabilitatea apropie mult oamenii.
- Infomații utile (cum plasează comanda, ce garanție au la produse, care este termenul de retur)
- Produse ce vor apărea curând – e foarte important ca înainte de o lansare de produse să faci puțin hype asupra ei. Cu cât oamenii sunt mai familiarizați cu această veste, cu atât șansele să cumpere în momentul în care lansezi sunt mai mari.
- X motive pentru care ar trebui să plasezi o comandă – scoate în evidență toate punctele forte ale afacerii tal (ex. fiecare colet are un ambalaj special; comanda se livrează în 2 zile)
Deși am folosit termenul de produs, îți recomand ca tu să nu faci acest lucru. Sună comercial și nu e chiar un cuvânt care să mă apropie de afacerea ta.
Asigură că stilul tău de comunicare este simplu, cald și întotdeauna îndreptat către cel care citește postarea. Amintește-ți că el este eroul tău.
Pentru mai multă îndrumare…
Dacă ai nevoie de mai multă îndrumare pentru a te asigura că aceste postări ajung la oameni, îți recomand să citești și ebookul Cum să scrii postări cu impact. Regăsești în el tot ceea ce ai nevoie să știi. De la cum îți conturezi avatarul de client până la structura unei postări de impact și exemple de astfel de postări.
Iar pentru și mai multe materiale gratuite care să te ajute să îți promovezi afacerea, hai și pe Instagramul nostru.
Mult spor în toate!