Toate acestea au dus la o creștere considerabilă a timpului petrecut zilnic a unui om pe rețelele de socializare.
În medie, o persoană obișnuită petrece peste 2 ore pe social media în fiecare zi.
Dacă ai dubii cu privire la investiția în rețelele de socializare, mai gândește-te o dată.
Conform Napoleoncat, în 2021, în România există 12 milioane de conturi de Facebook, 5 milioane de conturi de Instagram și conform TikTok, 5 milioane de conturi de TikTok. România are aprox. 19 milioane de locuitori.
Gândește-te doar la câți poți ajunge prin intermediul acestor rețele.
E o oportunitate uriașă dacă știi să profiți de ea. Rețelele de socializare reprezintă prezentul și cu atât mai mult viitorul.
Un social media manager este un om pasionat de rețelele de socializare care te ajută să pui totul la punct astfel încât să îți construiești o imagine de încredere în mediul online.
Mai mult decât atât, te ajută să îți construiești o comunitate în jurul business-ului tău.
Activitatea lui presupune ca după ce ți-a analizat compania și produsele, acesta să îți definească o strategie de conținut în concordanță cu valorile brandului tău.
Uite ce face concret un social media manager:
Pe scurt, te ajută să construiești o comunitate.
O comunitate reprezintă un grup de persoane cărora le-ai câștigat un sfert de încredere, astfel încât au apăsat butonul de follow. Prin conținutul din social media, le câștigi în fiecare zi încrederea.
VÂNZARE 🔥
Scopul final este să aibă atât de multă încredere în ceea ce faci tu, astfel încât să cumpere.
Din nou, cuvântul magic este încredere. Există câteva modalități pe care să le folosești pentru a-ți crește rapid pagina, astfel încât să ai mai mulți urmăritori.
Cred că cea mai cunoscută metodă este organizarea numeroaselor giveaway-uri.
Mai mult decât de cifre, ai nevoie de persoane care să creadă în misiunea ta. Cifrele nu îți cumpără produsele sau serviciile. Oamenii o fac.
Într-adevăr organizarea de giveaway-uri aduce rezultate, însă doar în acele cazuri în care nu se fac în exces și mai mult decât atât, se oferă premii ce au legătură cu activitatea paginii respective.
Rezultatele se vor vedea într-o perioadă relativ scurtă de 1-3 luni. Prin rezultate aici ne referim la creșterea numărului de urmăritori, like-uri, comentarii, distribuiri.
În ceea ce privește creșterea vânzărilor prin intermediul rețelelor de socializare nu se garantează creșterea cifrei de afaceri pe termen scurt.
Sunt foarte multe aspecte ce influențează jocul: produsul în sine, condițiile economice, starea oamenilor și chiar vremea de afară.
Rezultatele vor apărea, însă e nevoie de timp și de activitate constantă în online pentru ca acest lucru să se întâmple.
Ar trebui să apelezi la un social media manager atunci când ai înțeles cât de important este să fii prezent în online. Ai nevoie de o strategie și de cineva care să te ajute să implementezi această strategie în business-ul tău.
După ce îți analizăm brandul, vom avea o întâlnire online în care să aflăm mai multe despre activitatea ta. În felul acesta ne vom da seama exact care sunt obiectivele tale și ce putem face noi în acest sens.
Următorul pas este să îți construim o strategie de conținut pe baza celor analizate și discutate.
Ce conține această strategie:
După prezentarea acestei strategii urmează cea mai interesantă parte: punerea în aplicare.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Obține un APEL GRATUIT de consultanță