fbpx

Ce este un landing page și la ce ajută?

În marketingul online, se folosește des termenul de landing page. Dar ce este acest landing page de fapt?

Tradus ad litteram, termenul se referă la o pagină de aterizare. Pentru un avion? Pentru un elicopter?

În niciun caz!

De fapt, un landing page este o pagină unde potențialii tăi clienți aterizează dintr-o anumită sursă: reclame, Google sau din social media.

„Ok… și care-i șemecheria până la urmă?”

La ce te ajută un landing page?

Pagina asta nu este o pagină obișnuită. Ea are rolul de a convinge pe toți cei care o accesează să cumpere produsul sau serviciul pe care tu îl prezinți acolo.

Practic, este o pagină de vânzări în care tu încerci prin diferite tehnici de persuasiune (convingere) să-i faci pe vizitatorii ei să ia o decizie de cumpărare.

De cele mai multe ori, un potențial client este sceptic în a cumpăra un produs/serviciu de la tine. Înainte de a lua o decizie are nevoie de numeroase clarificări. Caută pe Google despre tine, își întreabă prietenii dacă au auzit de firma ta sau chiar încep să-ți dea ție niște mesaje pe rețelele de socializare pentru a clarifica anumite aspecte cu privite la produsul tău.

Aici intervine puterea fantastică a unui landing page bine făcut.

Pagina asta trebuie să răspundă la toate întrebările și obiecțiile potențialului client astfel încât să închei vânzarea.

„Ce face oare produsul ăsta?”

„Cum mă va ajuta pe mine și cum îmi va schimba viața în bine?”

„Mai folosesc și alte persoane soluția asta?”

„De la cine cumpăr? E oare de încredere?”

„Ce zic cei care au testat produsul?”

„Cum îl voi putea folosi? Va fi simplu?”

„Cât de repede voi intra în posesia lui?” Și astea sunt doar câteva dintre întrebările care apar în mintea unui om înainte de a cumpăra produsul sau serviciul pe care tu îl vinzi.

Ce conține un landing page?

Hai să-ți dau și niște ponturi despre ce ar fi bine să conțină un landing page reușit care poate să vândă orice produs sau serviciu îți dorești.

1. Beneficiul principal pe care îl primește clientul – cel care cumpără de la tine o bormașină nu o va face pentru că are nevoie de ea. O va face pentru că are nevoie de niște găuri în pereți pentru a-și pune cele mai frumoase tablouri cu familia. Scoate care e cel mai mare beneficiu emoțional pe care produsul tău îl poate oferi.

2. Autoritatea care îl vinde – fă-i pe oameni să simtă încredere. Arată-le ce spun alți clienți despre produsul tău. Spune-le prin date statistice, premii și diplomecât de tare e produsul. Folosește-te de un video în care apari tu și explici toate astea.

3. Cum funcționează – ființele umane au nevoie să știe dinainte cum pot folosi ceea ce oferi tu. Așa că fă un video tutorial în care le arăți pas cu pas câte de simplu de folosit e ceea ce tu oferi.

4. Ce vor primi exact – enumeră toate tool-urile, materialele și alte lucruri pe care le va primi făcând achiziția de la tine. Uite un exemplu: vinzi o bormașină? Spune-le că le dai și garanție, spune-le că le dai și 10 accesorii, spune-le că le dai și manual de instrucțiuni ș.a.m.d.

5. Rubrică de întrebări frecvente – cu siguranță există numeroase întrebări pe care clienții tăi ți le pun despre produs și care se repetă la nesfârșit. Fă o listă cu aceste întrebări, răspunde în amănunt și pune-le pe pagină.

6. Enumerare beneficii – enumeră toate celelalte beneficii pe care produsul tău le oferă. Detaliază pentru fiecare cum exact va primi acel beneficiul clientul care va cumpăra de la tine.

7. Rezultatele altor clienți – roagă-ți clienții care deja au făcut achiziția de la tine să-ți trimită câteva poze cu rezultatul final sau cu un before & after. Pune aceste imagini pe pagina ta.

8. Call to action – unul dintre cele mai importante elemente: îndemnul la acțiune. Pagina ta trebuie să conțină din când în când un îndemn la acțiune. Spune-le să cumpere acum.

Fii atent la asta!

Ok, e bine să pui toate elementele pe care ți le-am prezentat mai sus în acest landing page. Dar fii atent!

Ai grijă ca fiecare element să se lege unul de celălalt și mai ai grijă la…

DESIGN!

Design-ul este un element crucial atunci când vine vorba despre încrederea pe care încerci să o câștigi potențialilor tăi clienți. Uite, în încheiere vreau să-ți arăt un exemplu de landing page reușit. Urmărește-l și inspiră-te din el.

landing page

Vrei ca afacerea ta să prospere?

te poate ajuta!

Obține un APEL GRATUIT de consultanță

Obține 10 000 lei pentru afacerea ta

30 de minute în care poți pune orice întrebări îți dorești, iar unul dintre specialiștii noștri îți va oferi mai multă claritate.

Completează formularul în perioada 15-30 aprilie și fii tu cel care obține o finanțare în servicii de marketing în valoare de 10 000 lei pentru business-ul tău!