fbpx

Retargeting, cea mai rentabilă metodă de a face advertising

Info generale

Retargeting sau remarketing este acea parte a promovării online în care o companie face tot posibilul să apară în fața potențialilor clienți de mai multe ori pentru a îi convinge să încheie vânzarea.

Ca să înțelegi mai bine despre ce e vorba, adu-ți aminte când ai intrat ultima oară pe un site de încălțăminte și ai dat click pe niște adidași care-ți plac. În următoarea perioadă, pe Facebook și pe Google ți-au apărut de nenumărate ori acei adidași. Și într-un final poate i-ai cumpărat.

Cum funcționează lucrurile?

În studiul de caz de față n-am să-ți arăt o singură campanie care a adus rezultate, ci o să-ți prezint mai multe campanii de retargeting, pe mai multe companii.

Înainte de a seta o campanie de retargeting/remarketing, ține cont că e necesar să ai ceva trafic pe site, Instagram, Facebook sau TikTok pentru a putea obține performanțe bune.

Hai să-ți arăt în câțiva pași cum ar trebui să funcționeze lucrurile:

  1. Găsește modalități prin care să aduci trafic pe site, pe Instagram/Facebook etc.;
  2. Ia în considerare crearea de conținut organic (pe social media sau pe blog) sau promovarea plătită către audiență rece (oameni care nu te știu încă);
  3. După ce atingi un număr lunar de 3-4000 de vizitatori, poți începe să setezi reclamele de retargeting;
  4. Pentru că oamenii nu cumpără din prima, ai grijă să apari de cât mai multe ori în fața lor prin reclamele tale de retargeting (5-8 ori);
  5. Bucură-te de rezultate!

Rezultate obținute

Buget investit: 132 lei;

Vânzări generate: 1354 lei;

Return of Ad Spend (ROAS): 10,26

Buget investit: 30,82 lei;

Vânzări generate: 1967 lei;

Return of Ad Spend (ROAS): 63

Buget investit: 267 lei;

Vânzări generate: 6726 lei;

Return of Ad Spend (ROAS): 25,17

Buget investit: 10 lei;

Vânzări generate: 1080 lei;

Return of Ad Spend (ROAS): 108,89

Concluzii

Reclamele de retargeting, fie că vorbim despre cele de pe Google, Facebook sau YouTube, au același scop:

Acela de a apărea de cât mai multe ori în fața potențialului client pentru a-l convinge să facă achiziția de la tine.

Dacă e folosit așa cum trebuie, tipul ăsta de promovare poate să îți aducă rezultate excelente cu o investiție minimă.

Vrei ca afacerea ta să prospere?

te poate ajuta!

Obține un APEL GRATUIT de consultanță

Obține 10 000 lei pentru afacerea ta

30 de minute în care poți pune orice întrebări îți dorești, iar unul dintre specialiștii noștri îți va oferi mai multă claritate.

Completează formularul în perioada 15-30 aprilie și fii tu cel care obține o finanțare în servicii de marketing în valoare de 10 000 lei pentru business-ul tău!